Regler under eventet

For at sikre god stemning og at alt foregår under trygge rammer, har vi følgende regelsæt for
deltagelse til Lan Hulens events.
Brydes disse regler, kan det ende i bortvisning fra eventet.
For forældre henstiller vi til at der også læses den nederste del af siden, som indeholder
information omkring det, at sende sit barn til Lan Hulen.

GENERELT

  • Deltagelse til Lan Hulen forudsætter at man til enhver tid overholder de gældende regler for Lan Hulen.
  • Lan Hulen forbeholder sig retten til at ændre i regelsættet. Sker dette, vil det blive meldt ud til
    deltagerne og opdateret på siden hurtigst muligt.
  • Deltagerne skal altid følge anvisninger udstedt af Crew, brandvæsen, personale og politi.
  • Deltagelse ved Lan Hulen er på eget ansvar.
  • Lan Hulen påtager sig intet ansvar for skader, hærværk, tyveri, fejlstrøm eller andet på deltagers udstyr.
  • Snyd eller andet forsøg på at fuske med adgangsbillet, ender med bortvisning fra eventet og politi anmeldelse.

DELTAGERPLADSER

  • Til hver deltagerplads er der ét strømstik og ét netværksstik til rådighed. Det er kun tilladt
    at tilslutte én computer, konsol eller lignende pr. deltager.
  • Deltageren skal selv medbringe stikdåse og netværkskabel for tilslutning af eget udstyr.
  • Man må ikke tilslutte eget netværksudstyr såsom routere, access points, switche m.m.
  • Det er ikke tilladt at benytte højtalere.
  • Det er ikke tilladt at medbringe køleskabe, toastere eller andre elektriske apparater med et
    højt strømforbrug.

Regler under eventet

  • Man må ikke medbringe større møbler.  Kontorstole/gamerstole accepteres.
  • Der må aldrig stå ejendele i gangarealerne.
  • Glemte ejendele skal gøres krav på straks efter eventet. Efter to dage bliver disse
    bortskaffet/doneret.

RYGNING

  • Det er ikke tilladt at ryge indendørs.
  • Rygning må kun ske udenfor, i de markerede rygeområder.
  • Der gælder samme regler for brugere af e-cigaretter og snus, som for rygere.

ALKOHOL OG STOFFER

  • Det er ikke tilladt at indtage nogen former for alkohol, euforiserende stoffer eller møde op i
    påvirket tilstand.
  • Forbuddet mod alkohol og stoffer gælder på hele området for event og sovesale.
  • Overtrædelse af dette punkt vil medføre øjeblikkelig bortvisning.

ANDET

  • Det er ikke tilladt at ophænge plakater, skilte, uddele reklame materiale eller på anden
    måde gøre reklame uden skriftlig tilladelse fra Lan Hulens Crew.
  • Det er ikke tilladt at sælge varer eller ydelser under Lan Hulens arrangement, uden skriftlig tilladelse fra Lan Hulens Crew.
  • Deltagere må medbringe spise og drikke i begrænsede mængder, til eget forbrug under
    eventet.
  • Lan Hulens Crew forbeholder sig retten til at videoovervåge eventet, tage billeder og optage
    video, samt at anvende disse på internettet og benytte det til markedsføring af Lan Hulen, uden
    tilladelse fra deltagere der optræder på materialet.
  • Der kan forekomme drone flyvning til nogle af turneringerne. Sker dette bliver det meldt ud
    til deltagerne, som selv skal være opmærksomme på ikke at stå i vejen for dronen.
  • Lan Hulen forbeholder sig retten til at logge alt datatrafik, jfr. gældende lovgivning, på hele Lan Hulens netværk samt internet.
  • Det er ikke tilladt at medbringe knive, knojern, attrapvåben eller andre våben af nogen art til eventet.
  • Det er ikke tilladt at bære maske eller på anden måde skjule sin identitet.
  • Det er forbudt at piratkopiere eller på anden vis benytte ulovligt materiale.
  • Lan Hulens Crew har ret til at gennemsøge tasker og kabinetter m.m. for alkohol, stoffer og
    andet. Giver man ikke Crew tilladelse til at tjekke det mistænkte, vil det medføre
    øjeblikkelig bortvisning.
  • I tilfælde af konflikt har Gamemaster/Crew altid det sidste ord.

Forældre Information

Hos Lan Hulen fokusere vi på at give en god oplevelse og at skabe nogle rammer, hvor man kan
have det sjovt med gamle og nye venner. En stor del af LAN­events er at konkurrere i
computerspil, men vi gør også plads til dem der bare vil hygge sig.
Det at deltage til et LAN­event er meget anderledes end den oplevelse de unge får af at sidde
derhjemme og spille online. Derfor er der også mange unge der viser en større og større
interesse i, at komme med til et sådan event. Derfor vil vi gerne informere jer forældre om,
hvad et LAN­event går ud på, hvilke rammer der skabes og ikke mindst, hvad vi arrangøre gør
for at skabe en god oplevelse for dit barn.

Når man er til et LAN

Kommer man sjældent i seng til normal sengetid. Vi bestemmer ikke hvornår de skal gå i seng,
men de har på alle tidspunkter adgang til, at kunne gå ind i sovesalen.
Det er en weekend hvor der bliver spist mange usunde ting som slik, sodavand m.m. Vi
forsøger at skabe en god menu til madbilletterne som vil indeholde grønsager og kød.
Det er en spændene og vild oplevelse at være med til, hvor man kan dykke ned i sine hobbier
indenfor spil­universet og få mange nye venner.

For at kunne deltage

Til Lan Hulen har vi valgt at sætte en aldersgrænse der hedder at man skal kunne klare sig selv, eller er i følge med en betalende voksen. Vores deltagere spænder
vidt i alder og lokation. Vi har rigtig mange unge som gamle, som alle hygger sig sammen.
For at kunne deltage til Lan Hulen er man nød til at kunne tage vare på sig selv. Hvis man er på
medicin skal man derfor også selv kunne være i stand til at administrere dette. Som Crew
holder vi selvfølgelig øje og reagere hvis vi ser noget der kræver vores opmærksomhed, men vi er også presset på mandskab.
Crew patruljere hele lokationen og der er altid vågne vagter døgnet rundt.
Hallen under Lan Hulen er åben for alle som har lyst til at se hvordan et sådan arrangement
foregår. Vi kan ikke tilbyde sovepladser eller anden service til gæster/forældre, men I kan frit
besøge eventet og tjekke op. Crew er også altid klar hvis I har brug for at snakke eller vil høre
mere om hvordan et sådant event fungere.